De problemen zijn opgelost. Bedankt voor je geduld.
Onze leverancier heeft een workarround toegepast zodat de diensten grotendeels weer werken.
Het probleem betreft vertraagde opzet van zowel inkomende als uitgaande oproepen. Onze leverancier werkt op dit moment aan een oplossing.
Update; we hebben geconstateerd dat het ook uitgaande oproepen betreft.
We hebben meerdere meldingen ontvangen dat inkomende oproepen vertraagd of helemaal niet binnenkomen. Onze engineers zijn het probleem momenteel aan het onderzoeken.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.