We kunnen bevestigen dat het probleem is opgelost. Alle toestellen hebben zich weer succesvol aangemeld. Alles werkt weer naar behoren.
We zien dat veel toestellen zich weer succesvol hebben aangemeld en dat het verkeer via Ziggo weer goed binnenkomt.
We hebben het probleem geïdentificeerd: alle toestellen en apparatuur die verbinding maken via een Ziggo-internetaansluiting ondervinden momenteel problemen. De netwerkengineers in het datacenter werken op dit moment hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laten we dit weten.
We hebben meldingen ontvangen dat sommige toestellen "Geen service" aangeven. Mogelijk speelt er een storing in het datacenter. We hebben contact opgenomen met het datacenter, en zij zijn de situatie momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer duidelijkheid is, brengen we je op de hoogte.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.