Onderzoek naar mogelijke storing in het datacenter

Opgelost
Opgelost

We kunnen bevestigen dat het probleem is opgelost. Alle toestellen hebben zich weer succesvol aangemeld. Alles werkt weer naar behoren.

Avatar for
Herstellende

We zien dat veel toestellen zich weer succesvol hebben aangemeld en dat het verkeer via Ziggo weer goed binnenkomt.

Avatar for
Geïdentificeerd

We hebben het probleem geïdentificeerd: alle toestellen en apparatuur die verbinding maken via een Ziggo-internetaansluiting ondervinden momenteel problemen. De netwerkengineers in het datacenter werken op dit moment hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laten we dit weten.

Avatar for
In onderzoek

We hebben meldingen ontvangen dat sommige toestellen "Geen service" aangeven. Mogelijk speelt er een storing in het datacenter. We hebben contact opgenomen met het datacenter, en zij zijn de situatie momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer duidelijkheid is, brengen we je op de hoogte.

Avatar for
Begon om:

Betrokken onderdelen
  • VoIP
    • Database server
    • Toestel provisioning
    • Cluster