Het probleem is verholpen.
Het betrof de verbinding van de telefonie.
Maar alleen specifiek voor Ziggo/Vodafone klanten.
Mocht het toestel het nog niet doen, herstart deze eerst.
Momenteel ervaren we een storing bij klanten die gebruikmaken van een Gigaset in combinatie met een Ziggo-internetverbinding.
Ziggo heeft in de nacht van 13 augustus 2025 om 02:07 een storing gehad. Sindsdien merken we dat het probleem zich met name voordoet bij klanten met een Ziggo-aansluiting.
Ook enkele Yealink-toestellen vertonen dit probleem.
Het probleem wordt niet veroorzaakt door onze telefoniedienst, maar ligt aan de internetverbinding van de provider.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.