De desbetreffende provider heeft het incident verholpen.
Op dit moment ervaren we problemen met eenzijdige audio bij inkomende gesprekken van bepaalde providers. Voor uitgaande gesprekken zijn er geen problemen bekend.
Tijdens het opzetten van het gesprek verstuurt de beller audio naar de provider van de gebelde. Echter, de provider van de gebelde (10Telecom) en dus de gebelde ontvangt deze audio niet.
Uit onze controle blijkt dat de audiopakketten leeg zijn, oftewel ze bevatten geen audio.
De betreffende providers zijn hiervan op de hoogte gesteld en werken aan een oplossing.
Dit probleem valt buiten het netwerk en de verantwoordelijkheid van 10Telecom. Wij vragen uw begrip en geduld hierin.
Dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team 10Telecom.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.