Het lijkt erop van uit meerdere nieuwssites en de voorgenoemde website: https://allestoringen.nl/storing/vodafone/
Dat de storing bij Vodafone grotendeels is verholpen, een enkeling kan nog wat problemen ervaren.
Inkomende oproepen vanaf een mobiel nummer van Vodafone zal weer verstaanbaar moeten zijn.
Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.
Team 10Telecom.
Update: Het kan ook voorkomen dat uitgaande gesprekken vanaf ons platform niet tot stand kunnen komen naar vaste of mobiele nummers. Dit is ook gerelateerd aan de storing met Vodafone/Ziggo.
Momenteel is er een storing gaande bij Vodafone met betrekking met mobiel.
Hierdoor is het zo dat als een inkomende oproep vanaf een mobiel Vodafone nummer komt, deze niet hoorbaar is.
De mobiel zijde hoort wel audio vanaf onze kant alleen, hoor je niks vanaf het mobiele nummer.
Het lijkt er ook op als je thuis een Ziggo of Vodafone internetverbinding gebruikt, dat de audio op de centrale ook lijkt verstoord.
Houd de volgende pagina in de gaten: https://allestoringen.nl/storing/vodafone/
Ook houden wij je op de hoogte middels een update.
Team 10Telecom.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.