Opgelost

Het probleem lijkt aan onze zijde te zijn verholpen.

De systemen komen langzaam weer in de lucht.

Houd ook toestellen in de gaten, geven deze nog aan geen 'Geen service'.

Herstart het toestel dan eerst, en om er zeker van te zijn herstart het netwerk indien mogelijk.

De telefonie zal weer naar behoren moeten werken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team 10Telecom

Avatar for
Geïdentificeerd

Momenteel ervaren we een algehele storing, tussen verschillende internetproviders en diensten/platformen.

Waardoor bepaalde services zoals bijvoorbeeld een centrale(s) niet meer bereikbaar zijn.

Daarnaast zie je ook de toestellen registreren en de-registreren, omdat bovengenoemde systemen niet te bereiken zijn.

Voor meer informatie kijk ook op https://allestoringen.nl/ om te kijken of er een dienst tussen staat welke betrekking tot u heeft.

Wij kunnen zolang de problemen zich aanhouden, niets voor u betekenen.

En is het ook bij ons de vraag wanneer de storing wordt opgelost.

Zodra het hogerop is opgelost, lossen de problemen zich ook vanzelf weer op met betrekking tot de telefonie.

Houdt deze pagina in de gaten, voor de laatste updates.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team 10Telecom.

Avatar for
Begon om:

Betrokken onderdelen
  • Algemeen