De zomertijd van toestellen lijkt te zijn opgelost en de tijd wordt weer juist op de toestellen weergegeven.
Momenteel is er een probleem bekend met bepaalde Yealink types, welke niet goed omgaan met de zomertijd.
Op deze toestellen is de zomertijd al ingegaan en is het een uur later.
Dit is buiten 10Telecom om, en is een globaal probleem voor alle landen welke gebruik maken van de zomertijd.
Let op!: Dit probleem heeft geen toepassing op de ingestelde openingstijden of andere afwijkende tijden in de centrale.
Natuurlijk hebben we begrip dat dit vervelend is, maar kunnen voor nu nog geen termijn geven wanneer het is opgelost.
Zodra dat wel het geval is zal dit bericht worden geüpdatet met de laatste status.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
10Telecom.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.