We willen je informeren dat de problemen met ons SIP Trunking Platform zijn opgelost. Onze technici hebben de nodige maatregelen genomen en we houden de situatie nauwlettend in de gaten.
Op dit moment ondervinden wij technische problemen op ons SIP Trunking Platform. Hierdoor kunnen er verstoringen optreden bij het opzetten en ontvangen van gesprekken. Onze technici zijn op de hoogte van de situatie en werken hard aan een oplossing om de dienstverlening zo snel mogelijk te herstellen.
Wat betekent dit voor u?
Mogelijke onderbrekingen bij inkomende en/of uitgaande gesprekken. Tijdelijke problemen met gesprekskwaliteit of bereikbaarheid. Wij houden u via deze weg op de hoogte van de voortgang en informeren u zodra het probleem is opgelost.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.