Goed nieuws! We hebben opgemerkt dat de toestellen weer online zijn. Mocht u echter nog problemen ondervinden, dan vragen we u vriendelijk om de toestellen te herstarten. Als dat het probleem niet oplost, overweeg dan ook om uw modem, router of firewall te herstarten.
Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben of vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om u te helpen.
Na het onderhoud van gisteren zijn enkele toestellen hun verbinding met de telefooncentrale kwijtgeraakt. We adviseren om deze toestellen opnieuw op te starten, en indien nodig, ook uw router of firewall te herstarten, zodat de toestellen zich weer opnieuw kunnen registreren.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.