Het probleem lijkt aan onze zijde te zijn verholpen.
De systemen komen langzaam weer in de lucht.
Houd ook toestellen in de gaten, geven deze nog aan geen 'Geen service'.
Herstart het toestel dan eerst, en om er zeker van te zijn herstart het netwerk indien mogelijk.
De telefonie zal weer naar behoren moeten werken.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team 10Telecom
Momenteel ervaren we een algehele storing, tussen verschillende internetproviders en diensten/platformen.
Waardoor bepaalde services zoals bijvoorbeeld een centrale(s) niet meer bereikbaar zijn.
Daarnaast zie je ook de toestellen registreren en de-registreren, omdat bovengenoemde systemen niet te bereiken zijn.
Voor meer informatie kijk ook op https://allestoringen.nl/ om te kijken of er een dienst tussen staat welke betrekking tot u heeft.
Wij kunnen zolang de problemen zich aanhouden, niets voor u betekenen.
En is het ook bij ons de vraag wanneer de storing wordt opgelost.
Zodra het hogerop is opgelost, lossen de problemen zich ook vanzelf weer op met betrekking tot de telefonie.
Houdt deze pagina in de gaten, voor de laatste updates.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team 10Telecom.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.