Inmiddels lijkt het probleem weer te zijn verholpen.
De desbetreffende centrales komen weer online.
Mochten er toestellen zijn welke 'Geen service' aangeven. Herstart dan het toestel.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
10Telecom
Momenteel is er een storing gaande in een van de datacenters.
Waardoor de telefonie voor sommige van onze klanten, niet meer operationeel is.
Dit kan het gevolg zijn van een DDos.
We hebben nauw contact met onze leverancier en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Met vriendelijke groet,
Team 10Telecom.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van 10Telecom - Status. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over 10Telecom - Status.